Friday, November 7, 2014

Работилница за современа настава по физика 2014


ОПЕРАТИВЕН ПЛАН ЗА ЧАС


ОУ Кочо Рацин - Охрид
Наставник: Силвана Крстеска                                                     датум:05.10.2014
Предмет: Физика
Одделение: IX/9
Наставна тема: Електрични и магнетни појави
Наставна содржина: Опасности и заштита од струен удар

Тип на час


Наставни форми
Наставни средства и помагала
1. Обработка на нова наставна содржина
2. Вежби
3. Комбиниран
4. Повторување, утврдување, тестирање, проверување
1. Фронтална
2. Групна
3. Во парови (тандемска)
4. Индивидуална
5.____________________
6.____________________

1. ИКТ
2. Учебник
3. Табла
4. Наставни ливчиња
5. ____________________

Наставни методи
Наставни техники
1. монолошки метод
2. дијалошки метод
3. илустративен метод
4. демонстративен метод
5. метод на практична работа
6. метод на експериментирање
7. метод на истражување
8. учење преку проект
9. учење преку решавање проблем
10. претприемничко учење
11. разговор
12. презентација
13. дискусија
14.______________________

1. бура на идеи
2. круг
3. дневник во две колони
4. техника на интервју
5. конструирање на мисловни мапи
6. сложувалки
7. загатки, игри
8. грозд техника
9. играње улоги
10. ИКТ
Корелација: со други теми од физиката, со примери од секојдневниот живот

Цели на часот:
§  Да знаат за опасностите од струен удар
§  Кои се постапките при помош на насрадан од струен удар
§  Која е опасноста од кратките врски и преоптоварувањето во струјниот круг
§  Да знаат како да се заштитат од струен удар
§  Да ја знаат функцијата на осигурувачите и како се употребуваат
§  Да ги искжуваат начините на заштеда на електрична енергија


Организација на наставниот час:
Активности на наставникот:
Воведно ангажирање:
На почетокот учениците се запознаваат со целите и исходите на часот. Кратко повторување за електрична струја, спроводници, изолатори, работа и моќност на електрична струја.
Истражување:
Активности на наставникот:
На почетокот на часот учениците следат презентација за опасности и заштита од струен удар изработена од страна на наставникот, а потоа се делат во групи и имаат   работна задача да изработат презентација за Заштеда на електрична енергија.
Дискусија:
Активности на наставникот:
Презентација на групите и дискусија на заклучоците.
Примена:
Активности на наставникот:
Се наведуваат примери од секојдневниот живот.




Активности на ученикот:
Воведно ангажирање:
Одговараат на поставените прашања од страна на наставникот.
Истражување:
Активности на ученикот:
Ја изработуваат презентацијата и извлекуваат заклучоци.
Дискусија:
Активности на ученикот:
Групно го изведуваат набљудувањето, заклучуваат, индивидуално решаваат задачи ги дискутираат и анализираат решенијата.
Примена:
Активности на ученикот:
Наведуваат примери од секојдневниот живот.

Средства и постапки за вреднување:
1. дискусија
2. прашања
3. наставно ливче
4. тест на знаење
5. прашања и задачи за самооценување
6.__________________________________

Забелешка од реализација на часот:


No comments:

Post a Comment